- Dla przedszkolaka
- Materiały obrazkowe
- Mały twórca
- Elementarz
- Litery i głoski
- Dwuznaki
- Analiza literowo-głoskowa
- Liczby do 10
- Kolorowanki literowo-cyferkowe
- Kolorowanki dwujęzyczne
- Nauka pisania
- Nauka czytania
- Kolejność alfabetyczna
- Zaszyfrowane słowa
- Zaszyfrowane słowa (sylaby)
- Rebusy
- Percepcja wzrokowa
- Percepcja słuchowa
- Orientacja przestrzenna
- Rozwijamy kreatywne myślenie
- Łamigłówki tematyczne (elem.)
- Podstawy gramatyki
- GENERATOR ARKUSZY
- Młody czytelnik
- Młody odkrywca
- Ważniejsze niż szkoła :)
- Może się przydać
- Języki obce - podstawy
- Edukacja bez granic
- Ćwicz. i karty pracy kl. 1-3
- Język polski kl. 1-5
- Matematyka kl. 1-6
- Nauki przyrodnicze
- Historia kl. 4-6
- Informacje o źródłach
- Historia online
- Ciekawostki historyczne
- Pomoce do nauki historii
- Co to jest historia?
- Ja i moja rodzina
- Szkoła i społeczeństwo
- Mała i duża ojczyzna
- Operowanie datami i czasem
- Z najdawniejszych dziejów
- Pierwsze cywilizacje
- Starożytna Grecja
- Starożytny Rzym
- Początki państwa polskiego
- Średniowiecze w Europie
- Polska w czasach Jagiellonów
- Renesans i wielkie odkrycia geograficzne
- Rzeczpospolita Obojga Narodów
- Świat w XVII-XIX wieku
- Wiek XVIII w Polsce
- Wiek XIX w Polsce
- Wiek XX w Polsce
- Łamigłówki kl. 4-5
- Artykuły kl. 4-6
- Ćwiczenia logopedyczne
Opinie naszych użytkowników
Pragnę serdecznie podziękować za wspaniałe pomysły i ciekawe materiały z których korzystam już od jakiegoś czasu w pracy z dziećmi. Wasza strona jest po prostu fantastyczna(...)
Agnieszka K.
Wczoraj byłam bezradna jak pomóc mojemu dziecku w nauce tabliczki mnożenia. A dzisiaj jestem szczęśliwa, że dzięki Pani pomocy, mojemu dziecku udało się ruszyć z miejsca.
Beata z Łodzi
Bardzo często korzystam z serwisu SuperKid.pl... Jest świetny, kapitalny, rozwija wyobraźnię, kreuje osobowość, rozwija zainteresowania :) Dziękuję.
Elżbieta J., mama i nauczycielka
Czytaj inne opinie »
W 2020 r. SuperKid.pl otrzymał
NAGRODĘ GŁÓWNĄ
w konkursie
ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU,
w kategorii: Internet.
Organizatorem konkursu jest:
Komitet Ochrony Praw Dziecka.
Części mowy - CZASOWNIK
W tym dziale zamieściliśmy ćwiczenia gramatyczne dotyczące czasownika. Korzystając z nich, uczniowie będą mogli trenować odmianę czasownika oraz rozpoznawanie jego form. Identyfikowanie osoby, liczby i czasu to zadanie, z którym mierzą się zarówno trzecioklasiści, jak i uczniowie klas 4-6. Z myślą o starszych dzieciach przygotowaliśmy również zestaw tangramów – aby je ułożyć we właściwy sposób, należy rozpoznać także aspekt czasownika. Mamy nadzieję, że proponowane arkusze okażą się skuteczną pomocą w nauce gramatyki.
Stopniowo aktualizujemy tę sekcję. Już niedługo wszystkie dostępne tu materiały będą miały także wersję kolorową :).
Dostępne są następujące materiały:
- Co robię? Uzupełniam! – Wybieramy właściwe czasowniki i wpisujemy je w zdania w czasie przeszłym
(wersja bc) // (wersja kol) // odp. - Jaka forma? – Określamy formę czasownika
(wersja bc) // (wersja kol) // odp. - Wymyśl coś! – Układamy zdania z czasownikami we wskazanych formach
(wersja bc) // (wersja kol) - Wspomnienia z wakacji – Uzupełniamy tekst czasownikami w odpowiedniej formie
(wersja bc) // (wersja kol) // odp. - Mało czasu – Wpisujemy w luki czasowniki w trybie rozkazującym
(wersja bc) // (wersja kol) // odp. - Piszę do Ciebie… – Uzupełniamy zdania czasownikami w czasie przeszłym
(wersja bc) // (wersja kol) // odp. - Co (z)robiłem? – Wykreślanka: czas przeszły
(wersja bc) // (wersja kol) // odp. - Co robię? – Wykreślanka: czas teraźniejszy
(wersja bc) // (wersja kol) // odp. - Co zrobię? – Wykreślanka: czas przyszły
(wersja bc) // (wersja kol) // odp. - Czy wiesz? – Wskazujemy prawidłowe formy czasowników
(wersja bc) // (wersja kol) // odp. - Czasownikowe historyjki – Opisujemy sytuacje na podstawie obrazków
(wersja bc) // (wersja kol) - Co tu się dzieje? – Rozpoznajemy formy czasowników
(wersja bc) // (wersja kol) // odp. - Myśląc o innych – Wskazujemy zdania z czasownikami w liczbie pojedynczej
(wersja bc) // (wersja kol) // odp. - Jaka będzie przyszłość? – Tworzymy krótkie wypowiedzi w czasie przyszłym
(wersja bc) // (wersja kol) - Co przyniesie czas? – Uzupełniamy zdania czasownikami w czasie przyszłym
(wersja bc) // (wersja kol) - Mistrz Czasowników (1) – Gromadzimy czasowniki związane z gotowaniem
(wersja bc) // (wersja kol) - Mistrz Czasowników (2) – Gromadzimy czasowniki związane ze sportem
(wersja bc) // (wersja kol) - Mistrz Czasowników (3) – Gromadzimy czasowniki związane ze sztuką
(wersja bc) // (wersja kol) - Mistrz Czasowników (4) – Gromadzimy czasowniki związane z emocjami
(wersja bc) // (wersja kol)
Pozostałe materiały:
- Ćwiczenie 19
Rozkaz czy przypuszczenie? - Uzupełnianka wyrazowa. - Ćwiczenie 20
Czasownikowy chaos - Łamigłówka logiczno-językowa. - Ćwiczenie 21
Słowa w przysłowiach (1) - Identyfikujemy formy czasowników. - Ćwiczenie 22
Słowa w przysłowiach (2) - Identyfikujemy formy czasowników.
czasowniki podane w 1 osobie; ćwiczone formy: liczba, rodzaj, czas i aspekt
- Tangram 1 (bc) // (kol) // odp.
- Tangram 2 (bc) // (kol) // odp.
- Tangram 3 (bc) // (kol) // odp.
- Tangram 4 (bc) // (kol) // odp.
- Tangram 5 (bc) // (kol) // odp.
Ćwiczenia integrujące wiedzę o wszystkich częściach mowy:
Sprawdź też ćwiczenia w innych działach:
- Słowa w kontekstach - Obrazki z opisami
sytuacyjne użycie czasowników - Plansze edukacyjne: Części mowy - Czasownik
podstawowe informacje o czasowniku
w formie prostych tabel i wykresów z przykładami - Memorki do wydruku - Czynności (cz.1) // (cz.2)
czasowniki w 1. i 3. osobie - Memorki XL do wydruku - Czynności (cz.1) // (cz.2)
czasowniki w 1. i 3. osobie - Kącik Podróżnika: Włochy - Nad morzem
tworzymy bezokoliczniki - Słowniczek Emocji i Postaw: ćwiczenia do hasła "Wytrwałość"
ćw. 6 - rozpoznajemy czasowniki i ćwiczymy pisownię z "nie" z czasownikami
ćw. 10 - tworzymy tryb rozkazujący - Język polski jako obcy - Ćwiczenia do Komiksu nr 1
dodatki nr 10 i 11 - liczba pojedyncza i mnoga czasowników - Język polski jako obcy - Ćwiczenia do komiksu nr 27
dodatki nr 12 i 13 - czasowniki w 3 os. l.poj. i mn. - Język polski jako obcy - Ćwiczenia do komiksu nr 28
dodatki nr 14-16 - czas przeszły - Język polski jako obcy - Komunikacja - Postanowienia noworoczne (zestaw)
odmiana w czasie przyszłym: W nowym roku będę... - Język polski jako obcy - Komunikacja - Pytanie o czas przeszły (zestaw)
odmiana w czasie przeszłym: Wczoraj, przedwczoraj, w weekend... - Język polski jako obcy - Komunikacja - Pytanie o samopoczucie
wyrażenia dotyczące samopoczucia (Jestem + przymiotnik):
wzorce komunikacyjne 1a i 1b + 5 ćwiczeń - Język polski jako obcy - Komunikacja - Pytanie o plany wakacyjne
wzorce komunikacyjne: 1f (odmiana czasownika "jechać"" w czasie teraźniejszym)
1g (odmiana czasowników "robić" i "być"" w czasie teraźniejszym)
1h (będę + bezokolicznik: czytać książki, słuchać muzyki, jeździć na rowerze, odpoczywać, spotykać się z przyjaciółmi, grać w piłkę) - Język polski jako obcy - Komunikacja - Umiejętności: Wzorzec komunikacyjny 1d
(bc) / (kol)
Odmiana czasowników (czas teraźniejszy): umieć, jeździć, grać, gotować,
malować, skakać, śpiewać, tańczyć
- Łamigłówka Polska, moja ojczyzna: Dzień Niepodległości - Jak upamiętniać?
rozpoznajemy rzeczowniki odczasownikowe i tworzymy od nich bezokoliczniki - Łamigłówka Miasta Polski: Poznań - Legenda o koziołkach
uzupełniamy tekst czasownikami w odpowiedniej formie czasu przeszłego - Łamigłówka Ekwador - Niebezpieczne wstrząsy
rozpoznajemy czasowniki - Łamigłówka Hiszpania - Pedro uczy się polskiego
zamieniamy błędne czasowniki na właściwe - Łamigłówki Zwierzę miesiąca: Pies
ćw. 14 - identyfikujemy czasowniki w czasie przyszłym,
ćw. 16 - zamieniamy błędne czasowniki na właściwe - Łamigłówka Zwierzę miesiąca: Kangur - Zwierzęta Australii
identyfikujemy czasowniki w czasie teraźniejszym - Łamigłówka Zwierzę miesiąca: Krokodyl - Wczoraj, dziś czy jutro?
identyfikujemy czas gramatyczny czasowników - Łamigłówka Zwierzę miesiąca: Niedźwiedź polarny - Szalone niedźwiedzie
w podanych zdaniach nieprawidłowe czasowniki wymieniamy na właściwe
(łamigłówka logiczno-językowa) - Łamigłówka Zwierzę miesiąca: Nosorożec - Prawda czy fałsz?
identyfikujemy czasowniki - Łamigłówka Zwierzę miesiąca: Pingwin - Co wiesz o pingwinach?
identyfikujemy czasowniki, by poznać ciekawostki o pingwinach - Łamigłówka Zwierzę miesiąca: Ślimak - Zagadka ślimaka Feliksa
identyfikujemy czasowniki - Łamigłówka Zwierzę miesiąca: Świnia - Prawda czy fałsz?
identyfikujemy czasowniki - Łamigłówka Zwierzę miesiąca: Wieloryb - Prawda czy fałsz?
identyfikujemy czasowniki - Łamigłówka Wielcy Ludzie: Sławni Polacy (J. Kochanowski)
ćw. 6 - odnajdujemy czasowniki w tekście - Łamigłówka Wielcy Ludzie: Sławni Polacy (W. Kossak)
ćw. 4 - identyfikujemy czasowniki - Łamigłówka Wielcy Ludzie: Sławni Polacy (J. Twardowski)
ćw. 3 - identyfikujemy czasowniki - Łamigłówka Wielcy Ludzie: Sławni Polacy (K. Wojtyła)
ćw. 13 - rozpoznajemy czasowniki - Łamigłówka Wielcy Ludzie: Poza Polską (A. Einstein)
identyfikujemy formy osobowe czasownika - Łamigłówka Wielcy Ludzie: Poza Polską (C.S. Lewis)
identyfikujemy czasowniki - Łamigłówka Wielcy Ludzie: Poza Polską (A. Lindgren)
zamieniamy błędne czasowniki na właściwe - Łamigłówka Wielcy Ludzie: Poza Polską - A.A. Milne
(wersja bc) // (wersja kol)
odmiana czasowników (opis rodziców) - Łamigłówka kl. 4-5: Arktyka i Antarktyda - Wieczny lód
wskazujemy bezokoliczniki zakończone na "-źć" lub "-ść" - Łamigłówka kl. 4-5: Ciało człowieka - Gdzie się rodzi miłość?
rozpoznajemy czasowniki dokonane i niedokonane - Ortografia: Pisownia z "nie" – Nie wiedziałeś?
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
pisownia „nie” z czasownikami - Ortografia: Pisownia "ó" - Na co wymienić?
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
do podanych słów dopisujemy czasowniki, przymiotniki, zdrobnienia
i wyrazy w l. mnogiej, w których „ó” wymienia się na „o” - Wykreślanki gramatyczne online
oswajamy się z różnymi formami czasownika (czas teraźniejszy, przeszły, przyszły) - Części mowy – Różne: Czy znasz to słowo? (zestaw)
identyfikujemy rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki w liczbie pojedynczej i mnogiej - Zdania i równoważniki zdań - Strona czynna i strona bierna (zestaw)
ćwiczymy użycie form czasowników w strukturach stron czynnej i biernej - Zdania i równoważniki zdań - Poznając język polski (wersja bc) // (wersja kol) // (odp.)
wskazujemy zdania o tym samym znaczeniu, hasło: imiesłowowy równoważnik zdania (wypowiedzenie z nieosobową formą czasownika) - Związki frazeologiczne - Zwierzęta w roli głównej
(wersja bc) // (wersja kol)
w frazeologizmach z nazwami zwierząt rozpoznajemy czasowniki - Etykieta językowa - Zdrowa uprzejmość
wskazujemy czasowniki w trybie przypuszczającym - Poprawiamy najczęstsze błędy językowe - Nie ma tego czy tej? (wersja bc) // (wersja kol)
odmieniamy czasowniki i wpisujemy je w krzyżówkę jolkę - Tekst jako komunikat - Dogadajmy się
wykreślamy zdania z czasownikami w trybie rozkazującym,
by poznać zasady skutecznej komunikacji - Pisanie z... przyjemnością - Przepis
ćw. 2 - redagujemy przepis na podstawie ilustracji
i zamieniamy bezokoliczniki na czasowniki w pierwszej osobie liczby mnogiej
ćw. 3 - poprawiamy formy czasowników w taki sposób, aby tekst był spójny,
rozwiązujemy szyfr - Pisanie z... przyjemnością: Instrukcja - Kolejność jest ważna
wskazujemy bezokoliczniki i podajemy inne formy czasownika,
których można użyć, tworząc instrukcję - Pisanie z... przyjemnością: Plan wydarzeń - Od słowa do słowa
tworzymy rzeczowniki poprzez dodanie przyrostków do czasowników
(rzeczowniki odczasownikowe) - Części mowy: CZASOWNIK
Ćwiczenie do bajki "Antoś i wróbelki" (bajka).
Rozpoznajemy czasowniki w tekście, w tym bezokoliczniki. - Ćwiczenie do baśni "Kopciuszek" - Czasowniki w czasie przeszłym
- Ćwiczenie do baśni "Księżniczka na ziarnku grochu" - Uzupełniamy czasowniki
- Ćwiczenie do baśni "Stoliczku, nakryj się!" - Uzupełniamy czasowniki
- Ćwiczenie do legendy "O smoku wawelskim" - Rozsypanki wyrazowe
- Ćwiczenie do wiersza Tuwima "Stół" - Układamy czasowniki z rozsypanek literowych
- Ćwiczenie do wiersza Brzechwy "Wiosenne porządki" - Uzupełniamy zdania.
- Ćwiczenia do lektury "Bon czy ton... savoir-vivre dla dzieci"
ćw. 4 - podkreślamy czasowniki w zdaniach rozkazujących i przekształcamy te wypowiedzi
tak, by były zgodne z zasadami savoir-vivre'u
ćw. 7 - tworzymy rzeczowniki odczasownikowe od podanych słów - Ćwiczenia do lektury "O krakowskich psach i kleparskich kotach"
Poznań - Przedziwna historia o poznańskich koziołkach:
ćw. 3 - test prawda/fałsz o Zygmuncie Auguście, identyfikując czasowniki
w czasie przeszłym
Gdańsk - Legenda oliwska
ćw. 1 - uzupełniamy zdania, wpisując w puste miejsca antonimy podanych czasowników
Białystok - W pogoni za turem
ćw. 1 - przechodzimy przez pola w diagramie, identyfikując czasowniki rodzaju męskiego
w czasie przeszłym
Łęczyca - O diable Borucie:
ćw. 1 - uzupełniamy wypowiedzi dziewczyny czasownikami użytymi przez diabła - Ćwiczenia do lektury "Antek"
ćw. 7 - strona czynna i bierna czasowników
ćw. 12 - identyfikujemy czasowniki - Ćwiczenia do lektury "MANIA dziewczyna inna niż wszystkie"
ćw. nr 1 - identyfikujemy czasowniki w zdaniach dotyczących M. Skłodowskiej-Curie,
ćw. nr 6 - pisownia NIE z czasownikami (savoir-vivre na początku XX wieku) - Ćwiczenie nr 5 do lektury "Kłamczucha"
odmieniamy czasowniki na podstawie wytycznych, hasło: cynizm - Ćwiczenie do lektury "Co to znaczy... (2)" - Czasowniki w różnych formach
- Ćwiczenie do lektury "Doktor Dolittle..." - Czasownikowy galimatias
- Ćwiczenie do lektury "Malutka czarownica"
tryb rozkazujący i czas przyszły - Ćwiczenie do lektury "Ostrożnie! Wszystko, co..." - Tryb rozkazujący (2 os. l.poj.)
- Ćwiczenie nr 12 do lektury "Cukierku, ty łobuzie!"
(wersja bc) // (wersja kol)
przekształcamy zdania tak, aby wyrażały zakazy
(pisownia NIE z czasownikami, tryb rozkazujący) - Ćwiczenie do lektury "Oto jest Kasia" - Odmiana czasownika w trzech czasach
- Ćwiczenie do lektury "Zaczarowana zagroda" - Czasowniki w odpowiedniej formie
- Ćwiczenie do lektury "Awantura o Basię" - Czasowniki w czasie przeszłym
- Ćwiczenie do lektury "Szaleńczaki" - Czasy czasownika
porządkujemy czasowniki w tabeli czasów - Ćwiczenie do lektury "Mity dla dzieci" - Pisownia "nie" z czasownikami
- Ćwiczenie do lektury "Dynastia Miziołków" - Czasownikowa krzyżówka
hasło: bezokolicznik - Ćwiczenie do lektury "Chatka Puchatka" - Labirynt gramatyczny
identyfikujemy czasowniki - Ćwiczenie nr 6 do lektury "Dziadek i niedźwiadek"
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
identyfikujemy czasowniki w liczbie mnogiej, aby poznać ciekawostki
o niedźwiedziach syryjskich i odszyfrować hasło - Ćwiczenie nr 5 do lektury „Dzikie łabędzie”
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
przekształcamy zdania, dodając przed każdym czasownikiem NIE - Ćwiczenie nr 2 do lektury „Psie troski”
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
sprawdzamy, czy informacje o psach rasy bernardyn są prawdziwe,
podpowiedź: w prawidłowych zdaniach podkreślono czasowniki - Ćwiczenie nr 5 do lektury "Mity greckie: Tezeusz i Ariadna"
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
rozpoznajemy tryby czasowników podkreślonych w zdaniach
(tryb oznajmujący, przypuszczający, rozkazujący) - Ćwiczenie nr 5 do lektury "Czerwona kartka dla Sprężyny"
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
rozpoznajemy formy czasowników (osoba, liczba, rodzaj, czas, tryb) - Ćwiczenie nr 6 do lektury "Pajączek na rowerze"
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
rozpoznajemy formy czasowników (osoba, liczba, rodzaj, czas, tryb) - Ćwiczenie nr 10 do lektury „Zwiadowcy”
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
oznaczamy czasowniki dokonane, hasło: spin-off - Karta pracy 25/7 (poz. 1) - Czasownikowa krzyżówka
- Karta pracy 57/2 (poz. 1) - Liczba pojedyncza i mnoga czasowników
(wersja bc) // (wersja kol)
uzupełniamy dialog brakującymi czasownikami - Karta pracy 4/3 (poz. 2) - Czasownik: ćwiczenia różne
- Karta pracy 10/2 (poz. 2) - Czasowniki (tematyka wielkanocna)
- Karta pracy 58/4 (poz. 2) - Postanowienia na nowy rok szkolny
(wersja bc) // (wersja kol)
uzupełniamy zdania czasownikami, piszemy własne postanowienia - Karta pracy 59/1 (poz. 2) - Jesienne przetwory
(wersja bc) // (wersja kol)
przyporządkowujemy obrazki do nazw przetworów i uzupełniamy zdania,
stosując liczbę pojedynczą lub mnogą czasowników - Karta pracy 63/10 (poz. 2) - Czasownik
(wersja bc) // (wersja kol)
utrwalamy informacje na temat czasownika,
uzupełniamy zdania czasownikami w liczbie pojedynczej i mnogiej,
odpowiadamy pisemnie na pytania do obrazka i w odpowiedziach
wskazujemy czasowniki - Karty pracy zest. 68 (poz. 3) - karty 4 i 8
czasownik - liczba pojedyncza i mnoga, odmiana przez osoby i czasy - Karta pracy ucznia 69/8 (poz. 3) - Fryderyk Chopin
czas przyszły, teraźniejszy i przeszły czasownika - Karta pracy 70/2 (poz. 3) - Jan Matejko: polski malarz. Czas przeszły.
- Karta pracy 73/6 (poz. 3) - Walentynki
czas przeszły - Karta pracy 74/1 (poz. 3) - Mieszko I
identyfikacja czasowników, odejm. do 100 - Karta pracy 75/10 (poz. 3) - Czasowniki z końcówką "-uje"
pierwsza i trzecia osoba liczby pojedynczej - Ćwiczenie nr 5 do artykułu "Ciekawe, dlaczego... języki słowiańskie są do siebie podobne"
czytanie ze zrozumieniem, formy czasownika - Ćwiczenie nr 5 do artykułu "Ciekawe, dlaczego... istnieje tak wiele zwyczajów karnawałowych"
utwórz podane formy słów i uzupełnij nimi tekst - Ćwiczenie nr 3 do artykułu "Ciekawe, dlaczego... powstawały legendy"
3 os. l. mn. - rodzaj męsko- i niemęskoosobowy - Ćwiczenie nr 4 do artykułu "Ciekawe, dlaczego... praca uszlachetnia"
aspekt dokonany i niedokonany - Ćwiczenie nr 3 do artykułu "Poznajemy zawody - Ogrodnik"
identyfikujemy bezokoliczniki oraz czasowniki w czasie teraźniejszym
(l. poj., l. mn.) i przyszłym - Słowniczek Emocji i Postaw: ćwiczenie do hasła "Altruizm"
identyfikujemy czasowniki w trybie rozkazującym - Tematy z zakresu biologii: Stawonogi - Okrywa motyla, skorpiona i raka
(wersja bc) // (wersja kol) // odp.
rozpoznajemy czasowniki, by wskazać poprawne informacje
na temat oskórka stawonogów - Historia: Średniowiecze w Europie - Jak zostawano rycerzem? // (odp.)
identyfikujemy czasowniki - Historia: Rzeczpospolita Obojga Narodów - Wybór króla // (odp.)
identyfikujemy czasowniki w stronie biernej
Zajrzyj także do gier online:
- Wskaż obrazek online - Polski jako język obcy
zaznaczamy obrazki ukazujące opisane czynności;
1 i 3 os. l. poj. oraz l. mn. - Wskaż tekst online - Polski jako język obcy
zaznaczamy zdania opisujące zilustrowane czynności - Quizy obrazkowe online - Polski jako język obcy
dopasowujemy podpisy do zilustrowanych czynności - 1 os. l. poj. - Co jest ok? - Wskaż czasowniki (2 gry)
- Co jest ok? - Formy czasownika (3 gry)
Zobacz również:
- inne ćwiczenia językowe
- ortografia - ćwiczenia online i do wydruku
- karty pracy
- ćwiczenia do bajek
- językowe łamanie głowy
Wesołej zabawy!
- TYSIĄCE materiałów edukacyjnych
- ZERO irytujących treści i reklam
- dla rodzica: SPOKÓJ I WYGODA
- dla dziecka: RADOŚĆ z własnych osiągnięć
- BEZPIECZNA NAUKA i ZABAWA w jednym :)
Bo KAŻDE dziecko jest mądre i inteligentne.
Trzeba tylko dać mu szansę.